اهم اخبار

نخستین انتخابات کشور با استفاده از «هوش مصنوعی»، برگزار شد+ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

«فرانگران نوین»، با هدف ایجاد هم‌افزایی علمی و کاربردی در بین جوانان، کارآفرینان، صنعتگران و فعالان اقتصادی، وارد چهاردهمین سال فعالیت خود شده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، اجلاس سراسری «فرانگران نوین» به منظور تجدید میثاق و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان برگزار شد. هفتمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان فرانگران نوین در غالب این رویداد بزرگ، برای نخستین بار در کشور با استفاده از هوش مصنوعی و حضور بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای فرانگران، فعالان حوزه اقتصادی، صنعت، تولید و چهره‌های شاخص ملی و بین‌المللی برگزار شد.

گفتنی است؛ در این رویداد، تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان «فرانگران نوین»، خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان خراسان‌رضوی و کانون کارآفرینی استان، با حضور مسئولان استانی، کشوری و سفیر مالزی منعقد شد.

بر اساس این گزارش؛ اهدای گواهی عضویت «فرانگران نوین» در اتاق بازرگانی بین‌المللی کوالالامپور، رخداد دیگری بود که در این اجلاس با حضور سفیر کشور مالزی و محمد بهشتی‌منفرد، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور، به‌صورت رسمی به سیداحسان مصطفوی، مدیرعامل فرانگران نوین اعطا شد. همچنین در این مراسم، «فرانگران نوین» به عضویت انجمن کسب‌وکارهای پایدار مالزی درآمد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *