اهم اخبار

نخستین محموله گندم صادراتی به عمان ارسال شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نخستین محموله صادراتی گندم ایران از سوی ناوگان شرکت حمل فله -خط ملی کشتیرانی کشور- امروز بندر امام خمینی(ره) به مقصد عمان ترک کرد.

به گزارش ایسنا، علی اکبر غنجی گفت: با موفقیت طرح خودکفایی گندم قرار است به تدریج گندم صادراتی کشور به مقاصد مختلف ارسال شود به همین منظور نخستین محموله صادراتی گندم ایران پس از بارگیری در بندر امام خمینی(ره)، این بندر را به مقصد عمان ترک کرد.

وی حجم نخستین محموله صادراتی گندم را ۳۰ هزار تن ذکر کرد و در این باره افزود: شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کشتی Artin را برای این مهم به سمت بندر امام خمینی(ره) گسیل داشت که امروز بارگیری این کشتی در این بندر به اتمام رسید و به سوی عمان حرکت کرد.

طبق اعلام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی این اتفاق را مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: این مهم گام بلندی در راستای راهبردهای کلان نظام اسلامی و در مسیر شعار سال جاری یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری است.

وی گفت: شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر گندم آمادگی کامل برای حمل تمام محصولات صادراتی کشورمان از طریق دریا را دارد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *