اهم اخبار

هت تریک مادر زعفران ایران در کسب افتخارات در ایام روز مادر+فیلم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

منیراعظم شریعتی مقدم با کسب سه تندیس و لوح افتخار در سه رویداد متفاوت ملی در ایام روز مادر برگ جدیدی به افتخارات شرکت نوین زعفران افزود.

به گزارش اگروفودنیوز،در سه رویداد تقدیر از تولیدکنندگان برتر کشور از گروه بین‌المللی نوین زعفران به خاطر نوآوری در تولید محصولات صادراتی و اشتغال‌زایی تقدیر و همزمان با روز زن از زحمات چهره ماندگار این گروه تجلیل شد.

تقدیر آقایان دکتر عباس عراقجی معاون وزیر امورخارجه و دکتر عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون و علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از خانم منیراعظم شریعتی مقدم مادر نوین زعفران

در مراسم ششمین جشنواره تجلیل و تکریم کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور که با حضور عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه برگزار شد از یک عمر تلاش منیراعظم شریعتی مقدم به‌عنوان کارآفرین قدیمی بخش کشاورزی تجلیل شد.

تقدیر دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت و معدن تجارت از بانوی زعفران ایران خانم منیر اعظم شریعتی مقدم

در رویدادی دیگر و در سیزدهمین جشنواره تولیدملی، افتخار ملی که به منظور تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی از سوی خانه صنعت و معدن ایران برگزار شد هم از این بانوی نمونه به نمایندگی از گروه نوین زعفران تقدیر شد.

فیلم تقدیر وزیر صنعت از خانم منیر اعظم شریعتی مقدم بانوی اشتغالزای کشور

همچنین در دومین همایش «رمزموفقیت» که به منظور تجلیل از چهره‌های ماندگار و موفق در حوزه‌های مختلف در ایام روز زن برگزار شد از مادر نوین زعفران تجلیل شد.

گروه بین الملل نوین زعفران، بزرگ‌ترین واحد فرآورى و بسته‌بندى بهداشتى زعفران در جهان را ایجاد کرده است و علاوه بر کسب ۱۴ دوره گواهینامه و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و ۹ عنوان صادرکننده نمونه کشوری، شعبی در آسیا و اروپا دارد و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گیاهان دارویی در دنیا به‌شمار می‌رود.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *