اهم اخبار

هیات مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران با معاون اقتصادی وزارت کشور دیدار کردند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

اولین دیدار هیات مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران با دکتر کوشش تبار معاون اقتصادی وزارت کشور انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، در این دیدار دکتر کوشش تبار گفت: این دیدار جنبه آشنایی با فدراسیون صنایع غذایی دارد.

کوشش تبار اشاره به اهمیت امنیت غذا ، صادرات و ثبات قیمت ها داشت و گفت: وزیر کشور با تاکیدات مقام معظم رهبری و دستورات رییس جمهور محترم توجه ویژه ای به اقتصاد و‌ تولید دارد و به زودی جلسات تخصصی با فدراسیون خواهیم داشت.

محسن نقاشی دبیر فدراسیون صنایع غذایی کشاورزی ایران در این نشست ضمن تبریک به انتصاب ایشان گفت: با توجه به مشکلات عدیده تولید صنایع غذایی کشاورزی و بی توجهی ‌کارشکنی ها نسبت به تولید از سال نودو هفت با بررسی اختیارات معاون اقتصادی وزارت کشور جلسات مکرری را در شرایط بحرانی از جمله ، تنظیم بازار ، بحران روغن ، بحران شکر ، کمبودها و موانعی که توسط ادارات مختلف ایجاد می‌گردد در هر مقطعی داشته ایم در واقع در این چند سال امور اقتصادی وزارت کشور به عنوان هماهنگ کننده و پشتیبان صنایع غذایی بوده است و تقاضا داریم که با توجه به تجربه اجرایی جنابعالی این حمایت‌ها در جهت منافع و پایداری تولید ادامه داشته باشد.

نقاشی در ادامه بیان کرد: تولید کنندگان در شرایط سختی هستند و باید امیدوار شوند. ‌باید بطور انقلابی از آنها حمایت واقعی شود. پیشنهاد داریم که از واحدهای عضو فدراسیون بازدید داشته باشید و قطعا این بازدیدها می‌تواند تاثیرات مثبت داشته باشد .

مهندس امیررضا ثابت‌پی رییس هیات مدیره فدراسیون صنایع غذایی کشاورزی در این نشست ضمن تبریک از انتصاب گفت: تولید کنندگان صنایع غذایی کشاورزی در تمام سختی ها اعم از جنگ و تحریم‌ها همیشه با تلاش خود در جهت سربلندی و استقلال اقتصادی تلاش داشته وخواهند داشت.

وی عنوان کرد: متاسفانه بخش خصوصی مورد بی مهری قرار گرفته است. بارها گفته ایم اگر موانع تولید نباشد و دولت ثبات مواد اولیه و مشکلات صادرات را حل کند ما می‌توانیم در بخش اشتغال و بخش صادرات اقدامات موثرتری را داشته باشیم.

ثابت‌پی گفت: فدراسیون آمادگی هرگونه همکاری و مشاوره در زمینه تخصصی صنایع غذایی کشاورزی را دارد.

مهندس صادقی عضو فدراسیون ضمن تبریک از انتصاب معاون وزیر کشور گفت: در گذشته به منظور رشد استارتاپ‌ها که فدراسیون در این مسیر تلاش‌های همه جانبه‌ای داشته وعده های بسیاری داده شد که حتی چندین مصوب و دستور وزرا و معاونین داشته است، متاسفانه عملیاتی نشد. انتظار داریم که انشالله با مدیریت و هماهنگی‌های شما طرح های فدراسیو ن که ملی می‌باشد تحقق پیدا کند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *