اهم اخبار

وعده مسوولان به پایان رسید؛ چرا قیمت نهایی گندم اعلام نمی‌شود؟

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

با وجود گذشت چند هفته‌ از اظهارنظرهای مسئولان مربوطه در خصوص قیمت خرید تضمینی گندم، اما هنوز وزارت جهادکشاورزی به صورت رسمی قیمت را اعلام نکرده و مشخص نیست که آیا قیمت گندم اصلاح شده یا همچنان بر روال سابق خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا، چند هفته‌ای می‌شود که در مورد اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم و قیمت‌های احتمالی خبرهای متعددی منتشر می شود و شاید حدود یک ماهی می‌شود که کشاورزان چشم‌ به راه قیمت نهایی گندم هستند تا براساس آن برای کشت سال زراعی بعد برنامه‌ریزی و با قیمت‌های جدید محصولات خود را به فروش برسانند، اما هنوز وزارت جهادکشاورزی به صورت رسمی در این خصوص اظهار نظری نکرده‌ و مشخص نیست که آیا قیمت گندم اصلاح شده یا همچنان بر روال سابق است و علت این تعلل در تصمیم‌گیری چیست و آیا انتصابات در وزارت جهادکشاورزی بر این تصمیم‌گیری سایه افکنده است؟

عطاالله هاشمی_ رئیس بنیاد ملی گندمکاران  _ در پاسخ به اینکه چرا تصمیم‌گیری‌های نهایی در مورد قیمت گندم به صورت رسمی اعلام نمی‌شود؟ گفت:به دلیل تغییر در کابینه دولت و تغییر وزیر جهادکشاورزی این موضوع به تعویق افتاده و سرپرست جدید هم هنوز جلسه‌ای در این خصوص تشکیل نداده‌است.

وی ادامه داد: تصمیم گیری در خصوص قیمت خرید تضمینی گندم باید با حضور مقام عالی وزارت باشد و توسط آن نیز اعلام شود.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران اضافه کرد: هر روزی که می‌گذرد و قیمت جدید گندم اعلام نمی‌شود فرصت را از دست می دهیم، خرید گندم کاهش می‌یابد و نیاز به صادرات نیز بیشتر می‌شود.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *