اهم اخبار

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور برگزار می شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print
[heading]چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و فرآورده های لبنی و صنایع وابسته از ۸ تا ۱۱ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.[/heading]

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، مدیر اجرایی نمایشگاه ها با بیان اینکه سال گذشته این نمایشگاه در مجمع نمایشگاه های بین المللی ثبت جهانی شده است، گفت: در این نمایشگاه ۳۳۵ شرکت داخلی و حدود ۱۰۰ شرکت بین المللی حضور خواهند یافت که با رشد ۳۰ درصدی شرکت کنندگان داخلی و ۴۰درصدی شرکت کنندگان خارجی مواجه خواهیم شد.
محمدعلی مقیسه با بیان اینکه ۱۶ کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی در این نمایشگاه شرکت دارند، تصریح کرد: ترکیه، چین، تایوان، ایتالیا، آلمان، دانمارک، هند، اسپانیا، کره جنوبی، هلند، فرانسه، بلژیک، اتریش از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.
مدیر اجرایی برگزارکننده نمایشگاه ها، گفت: وزیر کشاورزی لیتوانی و چند هیات بلندپایه از فرانسه و آلمان و نمایندگانی از مرکز مرغداری هلند، مدیرکل طیور سوریه از جمله بازدیدکنندگان این نمایشگاه هستند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه در مساحت ۵۰ هزار مترمربع برپا می شود، افزود: از این مساحت ۲۵ هزار متر تحت پوشش غرفه های این نمایشگاه قرار دارد.
مقیسه ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه چهار همایش و کارگاه تخصصی در بخش دامپزشکی، دارو، تجهیزات و خوراک دام برپامی شود.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *