اهم اخبار

ژائله خبر داد؛ سرمایه گذاری ۱.۲ میلیارد دلاری “شیرین عسل” در بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامپروری خاورمیانه

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

با سرمایه گذاری بخش خصوصی بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامپروری خاورمیانه در شبستر ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، یونس ژائله از راه اندازی بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامپروری در خاورمیانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان شبستر خبر داد.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد، با راه اندازی تمام فازهای این مجتمع عظیم کشاورزی و دامپروری بسیاری از اقلام ضروری مردم تامین خواهد شد. در این مجتمع مجوز زنجیره کامل پرورش مرغ گوشتی مشتمل بر مرغ مادرگوشتی، کارخانه خوراک دام، مزرعه مرغ گوشتی، واحد پرورش شش میلیون قطعه ای و کشتارگاه مرغ صادر شده است.

وی افزود، از ابتدای سال جاری اقدامات زیرساختی آغاز شده و امیدواریم باتوجه به مساعد شدن شرایط آب و هوایی تا چند ماه آینده برخی از این طرح‌ها به بهره برداری برسد.

رئیس هیئت مدیره گروه صنایع غذایی شیرین عسل با بیان اینکه زنجیره تولید گوشت مرغ در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ هکتار  و در ۴ حلقه کشتارگاه، جوجه کشی، مجتمع گوشتی و مرغ مادر ایجاد می شود گفت: واحد مرغ گوشتی با ظرفیت پرورش ۶ میلیون قطعه مرغ گوشتی و در ۱۰ فارم ۶۰۰ هزار قطعه ای، واحد مرغ مادرگوشتی با ظرفیت پرورش ۳۶۰ هزار قطعه مرغ مادر و ۴ فارم ۹۰ هزار قطعه ای کشتارگاه مرغ به ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه کشتار مرغ در روز در دو شیفت کاری و جوجه کشی به ظرفیت ۳ میلیون قطعه در دوره در این مجموعه در حال احداث است.

ژائله تاکید کرد: با ورود بخش مهمی از سرمایه ارزی مرتبط با توسعه و تجهیز این واحد بزرگ کشاورزی و دامپروری، امیدواریم تا پایان فروردین ماه فاز اول این مجمتع بهره برداری شود.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *