اهم اخبار

گروه صنعتی و پژوهشی زر حامی حقوق مصرف کننده شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

تندیس و گواهینامه همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده به شرکت‌های زر ماکارون، زرفروکتوز و آرد زر از خانواده بزرگ صنعتی و دانش بنیان زر رسید.

به گزارش اگروفودنیوز به نقل از  روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، هجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، برخی از مسئولان کشوری ، نمایندگان جامعه مصرف کنندگان و مدیران بنگاه های اقتصادی کشور صبح امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

این مراسم با هدف افزایش انگیزه در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کالای دارای نشان ملی استاندارد  هرسال برگزار می شود.

گفتنی است در این مراسم از شرکت های زرماکارون، زرفروکتوز و آرد زر از خانواده بزرگ گروه صنعتی و پژوهشی زر به عنوان پیشتاز در صنایع غذایی کشور تقدیر بعمل آمد.

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *