اهم اخبار

دکتر مریم تاج آبادی ابراهیمی موفق به کسب رتبه نخست کارآفرینی و اشتغال‌زایی شد+ویدیو

بدون دیدگاه

دکتر مریم تاج آبادی ابراهیمی موفق به کسب رتبه نخست کارآفرینی و اشتغال‌زایی شد

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، در چهاردهمین مراسم تقدیر از منتخبین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران دکتر مریم تاج آبادی ابراهیمی مدیرعامل گروه دانش بنیان تک‌ژن زیست رتبه نخست کارآفرینی و اشتغال‌زایی را کسب شد.

در این مراسم بشیر انیسی، رئیس کانون کارآفرینان استان تهران در مراسم تقدیر از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران گفت: کانون کارآفرینان استان‌ها، یکی از کارآمدترین نهادهای مشورتی در کشور است. انتقال تجربیات کارآفرینان برتر و تسهیل و ترغیب آنها به سرمایه گذاری بیشتر در استان از اهداف این کانون است.

منصوری، استاندار تهران نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اصلاحات اقتصادی دولت سعی شد با همکاری مردم، مجموعه های اقتصادی و مدیران کسب و کارها و کارآفرینان مشکلاتی که بعد از اصلاحات اقتصادی پیش آمد را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: استانداری، همیشه برای رفع مشکلات کارآفرینان آمادگی دارد.

گفتنی است در این مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران با حضور آقای سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور، منصوری استاندار تهران ، کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی وزارت کار، طهوری مشاور فناوری وزیر کشور و برخی مقامات دیگر برگزار شد.

در این جشنواره چهارده کارآفرین برتر در حوزه های صنعت ، خدمات و کشاورزی و همچنین کارآفرینان اجتماعی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.

برای مشاهده روی ویدیو زیر کلیک کنید

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *