اهم اخبار

گوشت گوسفندی نباید بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان باشد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیر عامل اتحادیه مرکزی دامداران ایران گفت: قیمت گوشت گوسفندی برای مصرف کننده در حال حاضر نباید بیشتر از ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تومان باشد اما همه می بییند این کالا با قیمت ها گزاف به مردم فروخته می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید سلطانی سروستانی ضمن اشاره به اینکه افزایش قیمت لحظه ای نه تنها برای گوشت بلکه برای تمام کالاهاست، افزود: متاسفانه در این شرایط برخی ها تنها به فکر پر کردن جیب خود هستند.

وی اظهارداشت: دامداران امروز با زحمات زیاد دام تولید و به بازار مصرف عرضه می کنند ای کاش یک درصد این افزایش قیمت ها در بازار شامل تولید کنندگان می شد.

مدیر عامل اتحادیه مرکزی دامداران ایران گفت: متاسفانه امکانات و تسهیلات لازم حتی نهاده دولتی به نحو باید و شاید در اختیار پرواربندها قرار نمی گیرد بعد توقع دارند تولید کننده دام خود را با قیمت پائین تر از قیمت واقعی عرضه کند.

وی افزود: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم دام زنده ۴۸ هزار تومان برای دامدار تمام می شود اما به قیمت ۴۰ تومان هم از دامدار خرید نمی کنند.

سلطانی سروستانی اظهارداشت: قیمت گوشت گوسفندی برای مصرف کننده در حال حاضر نباید بیشتر از ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تومان باشد اما همه می بییند با قیمت ها گزاف به مردم فروخته می شود.

وی ادامه داد: بازارگردان علوفه و گوشت در کشور عده ای هستند که هیچ گونه مسئولیتی ندارند و درضمن پاسخگو هم نمی باشند.

مدیر عامل اتحادیه مرکزی دامداران ایران گفت: کسانی که در بازار گوشت سودهای هنگفت به جیب می زننده دامدار و فروشنده گوشت نیست بلکه حلقه ها واسط هستند.

وی افزود: بیشتراین حلقه های واسط سلف خری می کنند و بعد با نگاه به بازار به هر قیمتی که بخواهند دام خود را می فروشند.

سلطانی سروستانی در ادامه ضمن اشاره به ایجاد روستا بازار یادآورشد: نخستین روستا بازار بزودی در حکیمه تهران راه اندازی می شود و گوشت گوسفندی بسته بندی شده مورد عرضه در این بازار بیش از ۱۲۰ هزار تومان نخواهد بود.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *