اهم اخبار

۱۳۰۰هکتار به گلخانه های ایران اضافه شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

به گفته مدیرعامل بانک کشاورزی، سال گذشته با وجود محدویت تامین یارانه، با حمایت بانک کشاورزی و تلاش های صورت گرفته، ۱۳۰۰هکتار گلخانه مدرن به گلخانه های کشور اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، روح اله خدارحمی به همراه وزیر جهادکشاورزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مجتمع گلخانه ای ۴٠ هکتاری منوجان بازدید کرد.

وی در مراسم افتتاح ۶ هکتار طرح توسعه ای این پروژه با اشاره به تاثیر اینگونه مجموعه ها در کشور گفت: با حمایت های دولت و همراهی وزیر جهاد کشاورزی، با نهایت تلاش منابع لازم برای تکمیل این مجتمع وسایر پروژه های مشابه در کشور را تامین می کنیم.

او خطاب به سرمایه گذاران پروژه های گلخانه ای نوید داد: بدون هیچگونه نگرانی از بابت تامین منابع مالی،با تمام توان جلو بروید و مطمئن باشید که بانک کشاورزی در کنار شماست.

مدیرعامل بانک کشاورزی یکی از راه های جهش تولید در کشاورزی کشور را مدرن سازی کشاورزی اعلام کرد و افزود: طرح های گلخانه ای این مسیر را هموار کرده اند.

طبق اعلام بانک کشاورزی، مجتمع گلخانه ای ۴٠ هکتاری منوجان، مجموعه ای عظیم با خاک، آب و هوای مناسب و زیرساخت های لازم از بزرگترین مجتمع های گلخانه ای استان محسوب می شود و بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه پرداخت شده و اشتغالزایی ۴٨ نفر را به دنبال داشته است.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *