اهم اخبار

۶۸۰ تن روغن خوراکی در لرستان توزیع می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به منظور تنظیم بازار ۶۸۰ تن روغن خوراکی سهمیه دی ماه در حال جذب و توزیع بین فروشگاههای استان است.

به گزارش پایگاه خبری اگروفودنیوز، به نقل از ایرنا؛ بختیار رازانی  با بیان اینکه این میزان روغن خوراکی به عنوان سهمیه دی ماه  در حال جذب است تصریح کرد: در هفته گذشته ۸۷ تن روغن خوراکی میان فروشگاهها و فروشندگان موادغذایی معتمد سازمان صمت لرستان در سطح استان توزیع  شد تا مردم مشکلی برای تامین روغن موردنیاز خود نداشته باشند.

سرپرست سازمان صمت لرستان ادامه داد: روغن تامین شده در سطح استان با قیمت مصوب و با نظارت دقیق بازرسان این سازمان میان فروشگاه بزرگ استان لرستان توزیع شده است.

رازانی یاد آور شد: مشکل کمبود روغن خوراکی از آبان ماه شروع شد و پیش از آن هیچ مشکلی برای تامین و توزیع روغن وجود نداشت که بلافاصله برای رفع این مشکل میزان یک هزار و ۱۰۰ تن روغن خوراکی درخواست و پس از تامین، تمام سهمیه جذب شده در سطح فروشگاههای استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: به محض تخصیص سهمیه روغن خوراکی بهمن و اسفند تمام سهمیه جذب و با قیمت مصوب و با نظارت بازسان این سازمان توزیع خواهد شد.

رازانی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از جمله گران فروشی، کم فروشی، امتناع از درج قیمت و احتکار کالا مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند.

اکنون ۵۳ هزار واحد صنفی در لرستان فعالیت دارد که سهم خرم آباد از این واحدها ۱۷ هزار واحد است.

سرویس خبری: استان ها

منبع: ایرنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *