اهم اخبار

آغاز «طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی» از امروز

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی کشاورزی استان تهران از امروز ۸ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی کشاورزی استان تهران، اظهار کرد: امروز با توجه به ایام پایانی سال و تقارن شب عید و ماه مبارک رمضان، بازرسین وزارت جهاد کشاورزی طرح مانور نظارتی و تشدید نظارت بر گلوگاه‌های بازار و مراکز تأمین کننده را در سراسر کشور آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: این طرح با همکاری بازرسین بسیج اصناف، اتاق اصناف و حافظان نظام از امروز در سراسر کشور آغاز به کار کرد و در حال حاضر این نظارت‌ها با حضور ۱۰۰ تیم نظارتی در بازار انجام خواهد شد.

امرالهی تصریح کرد: این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت و با متخلفان احتمالی برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

کمیت، کیفیت و قیمت؛ سه محور نظارت بر بازار محصولات کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز در این مراسم گفت: امسال همچون سال گذشته طرح تشدید و بازرسی در استان تهران را اجرا می‌کنیم.

جبرئیل برادری ادامه داد: این طرح امسال با مشارکت سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان بسیج اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بازرسین جهاد کشاورزی اجرا خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها از افزایش بی‌رویه قیمت محصولات کشاورزی و اساسی جلوگیری کنیم.

برادری یادآور شد: کمیت، کیفیت و قیمت؛ سه محور نظارت بر بازار محصولات کشاورزی است که بتوانیم این موضوع را در سطح استان تهران نهادینه کنیم.

ورود به موقع کالاهای اساسی به بازار

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران نیز در آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی، گفت: این طرح در راستای کنترل مایحتاج عمومی مردم با توجه به ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

وی با بیان این که این طرح از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: جهاد کشاورزی نیز نسبت به تأمین اقلام قول مساعد داده و در حال حاضر ورود کالا به بازار نویدبخش تأمین به موقع است.

کاظمی در پایان گفت: بازرسی به صورت مضاعف و شبانه‌روز در خدمت مردم بوده تا پس از تأمین جهاد کشاورزی، با گلوگاه‌های توزیعی به موقع، متناسب و جدی برخورد کند؛ البته واحدهای صنفی تاکنون همکاری‌های لازم را داشته‌اند و در این زمینه با متخلفان در این امر برخورد لازم صورت می‌گیرد.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *