اهم اخبار

برای اولین بار توسط تولید کننده ایرانی ؛ تولید محلول ضدعفونی کننده گیاهی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

محلول ضد عفونی کننده گیاهی و طبیعی با نام تجاری “فخریران” که می‌تواند بدون هیچ زیان و آسیبی به سلامت و پوست مصرف کنندگان بهترین جایگزین برای محلول‌های ضدعفونی‌کننده شیمیایی موجود در بازار باشد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از صبای سلامت ، محلول ضدعفونی کننده کاملا گیاهی ارگانیک و طبیعی که می‌تواند بدون هیچ زیان و آسیبی به سلامت و پوست مصرف‌کنندگان بهترین جایگزین برای محلول‌های ضدعفونی‌کننده شیمیایی موجود در بازار باشد با نام تجاری فخریران عصر چهارشنبه، دهم دی ماه ۹۹ در حضور جمعی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی کشور اطلاع‌رسانی شد.

بنا بر این گزارش مدیر واحد بازرگانی شرکت “IMC ORGA”در خصوص این محلول ضدعفونی‌کننده گفت: این محلول که از عصاره آویشن باغی، عصاره نعنافلفل، زنجبیل، گیتوسان و آب مقطر تشکیل شده است، اثربخشی بالایی در نابودسازی طیف وسیعی از میکرو ارگانیسم‌های بیماری‌زا همچون باکتری، قارچ، ویروس و خصوصأ اسپور در کمترین زمان ممکن را دارد.

این محصول با ترکیب منحصربفرد خود برای اولین بار در ایران تولید و به منظور تامین نیاز کشور و مصرف‌کنندگان بومی؛ تاکید بر عرضه آن در بازارهای داخلی شد و مصارف عمده این محصول بیشتر در مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، سالن‌های فرودگاه، سینماها، اماکن عمومی همچون فروشگاه‌ها، مدارس، زندان‌ها، مترو و فرودگاه‌ها، قطارها، سالن‌های حمل نقل عمومی، مراکز خرید و…. است.

مهندس جهانیان با تاکید براینکه از این محلول می‌توان برای شستشو و ضدعفونی انواع میوه‌جات و سبزیجات در داخل منزل استفاده کرد گفت: محلول فوق قابلیت تنفس و شرب را نیز دارد.

خوراکی بودن این محلول در این نشست خبری بصورت عملی آزمایش شد . همچنین این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، سیب سلامت و سرم‌سازی رازی انستیتو پاستور بوده و توسط پدافند غیرعامل توصیه شده است.”IMC ORGA“ با داشتن تائیدیه شرکت سپند وزارت دفاع و آزمایشگاه‌های معتبر کشورهای آلمان و کانادا، دیگر مجوزهای معتبر از وزارت بهداشت را دارا می‌باشد.

گفتنی است؛ شرکت تولید‌کننده این محصول تمام ارگانیک در حال افتتاح کارخانه تولید و زیرساخت جهت خدمات ویژه به شهروندان و مردم ایران بوده و بزودی اخبار تکمیلی با حضور مسئولین کشوری و لشکری و معرفی تلفن‌های دفاتر واحد فروش وشرکت پخش مدنظر را به اطلاع می‌رساند.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: صبای سلامت

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *