اهم اخبار

به دنبال دستور وزیر بهداشت برای بررسی سلامت آب‌های بسته‌بندی / خط تولید آب معدنی “دماوند” متوقف شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print
[heading]مدیر کل بازرسی و نظارت سازمان غذا و دارو گفت: خط تولید آب معدنی ” دماوند ” به علت عدم تمکین به مقررات و ضوابط سازمان غذا و دارو با حضور بازرسان این سازمان متوقف شد.[/heading]

به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتربهروز جنت گفت: با توجه به دستور مقام عالی وزارت بهداشت نسبت به بررسی آب های معدنی و نیز اقدامات موثر سازمان غذا و دارو نسبت به جمع آوری و توقف خط تولید برندهای آلوده این اقدام در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار گرفت.

وی گفت: بر همین اساس، طبق بررسی‌های به عمل آمده، خط تولید آب معدنی ” دماوند ” به علت رعایت نکردن قوانین و ضوابط سازمان غذا و دارو و عدم تمکین به مقررات متوقف شد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، جنت در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در بررسی آب های معدنی به برندهای آلوده تذکر داده شده بود که خط تولید خود را متوقف کنند، متاسفانه این شرکت بدون توجه به فعالیت خود ادامه داده بود که به همین دلیل و با حضور بازرسان این سازمان خط تولید این آب معدنی متوقف شد.

وی در پایان گفت: سازمان غذا و دارو در موضوع سلامت جامعه و مردم را در اولویت قرار داده و با کسانی که کوچک‌ترین تخلفی داشته باشند به شدت برخورد می‌شود.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *