اهم اخبار

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور خبر داد: افزایش عرضه گوشت قرمز و مرغ در فروشگاههای سراسر کشور

بدون دیدگاه

دکتر مسعود رسولی می گوید: با توجه افزایش تولید و واردات گوشت قرمز، در حال حاضر هر چقدر مردم نیاز به گوشت قرمز و مرغ داشته باشند در دسترس می باشد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی،”اگروفودنیوز”، دکتر مسعود رسولی دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور گفت: از اول سال تاکنون حدود ۴۰ هزار تن گوشت و مرغ با استفاده از یارانه دولتی در فروشگاههای زنجیره ای توزیع کرده ایم.

 رسولی با بیان اینکه  حجم واردات گوشت قرمز با کمک وزارت جهاد کشاورزی افزایش پیدا کرده، افزود: مردم می توانند از غرف میادین میوه و تره بار و فروشگاههای زنجیره ای  به مقدار مورد نیاز گوشت قرمز و مرغ تهیه نمایند

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور تصریح کرد:از لحظه ای که گوشت وارداتی وارد کشور می شود تا زمان رسیدن دست مصرف کننده در شبکه مورد تایید با قیمت ابلاغی ، کاملا تحت کنترل و نظارت صورت می گیرد  و حتی بعدا از آن توسط موسسه رسمی حسابرسی مورد تایید، بررسی می گردد .

دکتر رسولی اظهار کرد: هم اکنون گوشت تولید داخلی با حجم مناسب در حال تولید و عرضه می باشد که مایحتاج مردم را به طور کامل از نظر گوشت و مرغ تامین کرده و در دسترس می باشد.

وی در پایان گفت: تنظیم بازار بعنی همان امنیت غذایی که در حال حاضر گوشت مرغ مورد نیاز مردم با کیفیت و سلامت مناسب در فروشگاهها موجود می باشد.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *