اهم اخبار

شرکت ماسترفوده در مراسم باشکوهی از محصولات جدیدخود، آدامس کندر و آدامس موهیتوی بایودنت، رونمایی کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت ماسترفوده درمراسم باشکوهی ازمحصولات جدیدخود، آدامس کندر و آدامس موهیتوی بایودنت رونمایی کرد. در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مدیران، کارکنان و فروشندگان آدامس بایودنت برگزار شد از ماکت این محصول رونمایی و فروش آن رسما آغاز گردید.

به گزارش اگروفودنیوز ،در این مراسم ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت گردید و سپس سرود ملی پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در سالن طنین افکند ودر ادامه فیلمی از خط تولید کارخانه برای حضار پخش شد. پس از آنجناب آقای مهندس کریمی مدیرعامل محترم شرکت ماسترفوده ضمن خوشامدگویی به میهمانان، در مورد جدیدترین محصول تولیدی این شرکت با عنوان “آدامس کندر بایودنت” بیان داشتند این محصول با تلاش متخصصان ما در واحد تحقیق و توسعه و بهره گیری هم زمان از طب سنتی ایرانی و تکنولوژی روز دنیا تولید شده است.

مدیر عامل شرکت ماسترفوده افزود: کیمیای شرکت ماسترفوده خلاقیت است و این شرکت با داشتن تیمی کوچک اما خلاق توانسته است به موفقیت های بزرگی دست یابد. وی خاطر نشان کرد: اگر همه ما به این بیندیشیم که چگونه می توانیم به کشور و هم وطنان عزیز ایرانی و محیط زیست خدمت کنیم، کار برکت پیدا می کندو خوشبختانه شرکت ماسترفوده برنامه های بسیار گسترده ای در مسیر توجه به مسوولیتهای اجتماعی در قبال هم وطنان و محیط زیست دارد.

محمد کریمی با اشاره به حساسیت و دقت شرکت ماسترفوده در تولید آدامس باکیفیت بالا و در حد استانداردهای جهانی ادامه داد: امیدواریم با تولید محصولات با کیفیت، از ورود آدامس قاچاق به کشور جلوگیری کنیم و از آن مهمتر دیدگاه هموطنان عزیزمان در خصوص کالای ایرانی را تغییر دهیم. در سالهای اخیر متاسفانه بعضی از تولیدات بی کیفیت داخلی اعتماد به نفس ایرانیان در استفاده از کالای ایرانی را ضعیف کرده است و همه تولید کنندگان موظفند با تولید کالای باکیفیت این اعتماد به نفس را احیا کرده و از این طریق با ورود کالای قاچاق به کشور مقابله کنند.

در ادامه رییس هیات مدیره شرکت ماسترفوده پس از ارایه رهنمودهایی به هر دو تیم تولید و پخش، از عملکرد هر دو شرکت تقدیر و تشکر نمود. سپس مدیران شرکت پخش و تیم بازاریابی ماسترفوده توضیحاتی در خصوص فعالیت های این تیم و چشم اندازهای برند بایودنت در بازار ارایه کردند.

درادامه برنامه به صورت رسمی ازمحصولات جدید بایودنت آدامس کندر و آدامس موهیتو رونمایی شد.

اجرای برنامه موسیقی گروه مات در کنار مجری گری امید زندگانی و حضور دکتر غزنوی ریاست محترم هیات مدیره انجمن دندانپزشکان ایران از دیگر موارد جالب توجه این برنامه بود.

شایان ذکر است کندر صمغ گیاهی است که به دلیل تاثیرفوق العاده در بهبود حافظه و جلوگیری از آلزایمر در جهان شناخته شده و مورد استفاده است. در روایات اسلامی و همچنین در طب سنتی نیز مصرف کندر جهت تقویت حافظه و همچنین بهبود سیستم گوارش توصیه شده است، اما به دلیل تلخی بسیار زیاد آن، مطلوب بسیاری از افراد به خصوص نسل جوان نمی باشد. بایودنت در محصول جدید خود با استفاده از ترکیب پودر کندر و روغن گردوبه محصولی دست یافت که علاوه بر دارا بودن خواص کندر، از طعمی طبیعی و مطلوب برخوردار است. لازم به ذکر است در تولید این محصول هیچ اسانس یا طعم دهنده مصنوعی بکار نرفته و به همین دلیل در بازارهای بین المللی نیز با اقبال قابل توجهی رو به رو شده است.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *