اهم اخبار

قائم مقام و مدیر اجرایی شرکت نظری مطرح کرد:تامین مواد اولیه و بروکراسی اداری دو چالش بزرگ صنعت غذا + ویدئو

بدون دیدگاه

محمد کعبی می گوید،محصولات شرکت نظری به ۱۸ کشور دنیا صادر می شود .

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”،مهندس محمد کعبی قائم‌مقام و مدیر اجرایی گروه نظری در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات به خبرنگار ما گفت: شرکت نظری از سال ۱۳۷۳ شروع به کار کرده و با تولید انواع محصولات آردی شامل کیک،کاپ کیک، رول کیک، کیک لایه‌ای، ویفر و انواع دونات، اشترودل و پن کیک به فعالی می پردازد و در حال حاضر با داشتن بیست و هشت دفتر در سراسر ایران، پخش مستقیم محصولات نظری را توسط خود شرکت انجام می گیرد.

کعبی با اشاره به شعار شرکت نظری مبنی بر” نام یک رفاقت شیرین”گفت: سر منشا این شعار خود مدیرعامل شرکت و آقایان نظری که پنج برادر هستند می باشند که در راس کار این رفاقت ازآنجا نشات می‌گیرد و رفتار دوستانه ایشان با پرسنل شرکت و به‌ترتیب پرسنل با کارگران به یکدیگر منتقل می شود و سعی براین است که این رفاقت تا مصرف‌کننده نهایی پیش برود .

برای مشاهده واضح ویدیو روی مربع زیر کادر بزنید و ترجیحا فیلتر شکن خاموش باشد

مدیراجرایی شرکت نظری با بیان اینکه به هجده کشور دنیا صادرات صورت می پذیرد، افزود: محصولات این شرکت به کشورهای استرالیا، حوزه خلیج‌فارس، عراق، آذربایجان، بلغارستان، رومانی و سایر کشورها صادر می شود.

کعبی با اشاره به اینکه بخش زیادی از فروش شرکت نظری به بازار داخل معطوف می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون توانستیم ۷۰درصد بازار داخلی را تحت پوشش قرارد هیم .

قائم مقام شرکت نظری تامین مواد اولیه را به دلیل تحریم‌های بین المللی مهترین چالش صنعت غذا دانست و گفت: بروکراسی‌ اداری به منظور اخذ مجوزهای لازم نیز از دیگر مشکلات مربوط به تولیدکنندگان است.

این فعال صنعت غذا چشم انداز شرکت نظری را حضور در جمع برترین شرکت های خاورمیانه در محصولات آردی عنوان کرد و گفت امیدواریم روزی بتوانیم روزی به عنوان یکی از شرکت بزرگ صنایع غذایی در جهان شناخته شویم .

کعبی در پایان از اعتماد و استقبال مصرف کنندگان از محصولات نظری قدردانی کرد و افزود: با تمام توان در تلاش هستیم تا از این اعتماد با تولید محصولات با کیفیت محافظت کنیم.

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *