اهم اخبار

ایران و فائو کارگاه آموزشی مشترک برگزار می کنند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

کارگاه آموزشی مشترک ایران و فائو در وزارت جهاد کشاورزی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده دفتر امور بین الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی با دفتر نمایندگی فائو در جمهوری اسلامی ایران، کارگاه آموزشی مشترک آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فنی فائو در راستای توسعه همکاری‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد از تاریخ ۲۵ الی ۲۶ مهرماه وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

در این کارگاه تهیه و تدوین سند پروژه و چگونگی اجرای پروژه‌های فنی فائو و برنامه‌های سازمان فائو در جهت پیشبرد اهداف وزارت جهاد کشاورزی ارائه خواهد شد.

علیمراد سرافرازی، مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه ضمن تشکر از دفتر فائو در ایران برای برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: در جلسه‌ای که با نماینده فائو در ایران برگزار شد به این نتیجه دست یافتم که کشورمان درباره توانمدهای فائو، پتانسیل‌های موجود و سایر سازمان‌های تخصصی که با کشورمان همکاری می‌کنند، اطلاعات چندانی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه سوالات همکاران درباره پروژه‌های فائو باید در طی یک برنامه زمانی خاص پاسخ داده شود، تصریح کرد: انشالله پس از برگزاری این کارگاه، شاهد بهبود اجرای پروژه‌ها، افزایش کارایی و مهم‌تر از آن استفاده از سایر پتانسیل‌هایی فائو در کشورمان باشیم.

سرافرازی از دلایل اصلی برگزاری این کارگاه آموزشی با سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد را اهمیت این سازمان در جهان و اجرای تعداد بالای پروژه در کشورمان عنوان کرد و افزود: ضمن بررسی بازخورد برگزاری این کارگاه آموزشی، با سایر سازمان‌های تخصصی در حال همکاری، این روال را ادامه خواهیم داد.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *