اهم اخبار

با حضور مقامات لشکری و کشوری ؛تجلیل از مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در سومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران به عنوان نفر اول کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، با اهداء لوح و تندیس این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در سومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی در این جشنواره با بیان اینکه سردار سلیمانی یک جبهه علیه استکبار ایجاد کرد، گفت: امروز هراس و نگرانی دشمن به خاطر این است که مکتب حاج قاسم سلیمانی روز به روز در حال توسعه بوده و روز به روز به دلدادگان و شیفتگان این مکتب اضافه می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان برآوردهای غلط دارند و تصور می کنند می توانند با رعب و وحشت مردم و ملت و جوانان را از مکتب سردار سلیمانی دور کنند، تصریح کرد: به ازای هر قطره‌ خونی که به زمین ریخته می شود فوج فوج به عاشقان و شیفتگان و دلداگان مکتب قاسم سلیمانی اضافه می شود. فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان مقاومت به شدت زخم خوردند بیان کرد: با وجود جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان؛ جمعیت انبوهی در مصلی تهران حضور یافتند.

در این مراسم خانواده های شهیدان بهرامی دارای سه شهید دفاع مقدس، «امیراحمدی» از شهدای مدافع امنیت تهران و «صادقی» از شهدای مدافع حرم که پیکر شهیدشان حدود یک ماه پیش به کشور بازگشته است؛ مورد تجلیل قرار گرفته و در ادامه نیز تعدادی از کارمندان تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی از جمله دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران به عنوان نفر اول کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، با اهداء لوح و تندیس این جشنواره هم مورد تقدیر قرار گرفتند.

شایان ذکر است سومین جشنواره کارمند «تراز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی، وزیر دادگستری، استاندار تهران و جهت الگوسازی برای آحاد کارمندان و مدیران با هدف ترویج گفتمان میان مدیران و کارمندان دولت و همچنین تشویق و ترغیب کارکنان و مدیران دولت جهت کسب شاخصه‌های مورد نظر برگزار می شود.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *