اهم اخبار

با رای خود جهانی شدن دو جوان هنرمند و استانداردی را تضمین کنید

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

پس از فراخوان سازمان ملی استاندارد ایران در خرداد سال جاری برای شرکت علاقمندان در رقابت طراحی پوستر روز جهانی استاندارد با موضوع “حفاظت از زمین با استانداردها”، اثر دو  جوان ایرانی همراه استاندارد، موفق به کسب آرای هیئت داوران و راهیابی به مرحله نهایی رقابت انتخاب پوستر روز جهانی استاندارد ۲۰۲۰ شد.

به گزارش اگروفودنیوز،در این مرحله، انتخاب براساس آرایی خواهد بود که افراد و علاقمندان به پوستر دلخواه می دهند، از شما دوستداران استاندارد یاری می طلبیم تا با ثبت رای خود به این دو اثر (از طریق لینک زیر) نام ایران و ایرانی را در روز جهانی استاندارد ۲۰۲۰ جاودانه کنید.

مهلت رای دهی تا ۱۳ مرداد می باشد.   لازم به یادآوری است با آرای شما و تلاش روابط عمومی استاندارد پوستر روز جهانی استاندارد در سال ۲۰۱۷ اثر هنرمند ایرانی و نیز ویدئو برتر  سال ۲۰۱۹  نیز از میان آثار برگزیده موفق به کسب مقام نخست آن رقابتها شد.  

علاقمندان از طریق نشانی زیر می توانند با استفاده از فیلترشکن در این رقابت شرکت کنند و به طرح های محسن جعفری و زهرا اصلانی رای دهند.   مراحل انتخاب ویدئو به شرح زیر است:   پس از کلیک روی آدرسhttps://www.surveymonkey.co.uk/r/wsdcontest2020    گزینه ۵ و ۷ را انتخاب و رای تان را ثبت کنید .تا ۱۳ مرداد فرصت باقیست. لطفا شما هم به این انتخاب کمک کنید.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *