اهم اخبار

حل مشکل ممنوعیت خروج مرغ از گیلان در یکی دو روز آینده

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: با رایزنی های انجام شده و ورود دادستانی و سایر دستگاه های نظارتی امیدواریم این موضوع تا یکی دو روز آینده حل شود ومرغداران بتوانند مرغ های مازادشان را که در نگهداری آن دچار مشکل شده اند با هماهنگی های صورت گرفته به استان های دیگر ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ حبیب اسدالله نژاد در پاسخ به اینکه مرغداران گیلانی از محدودیت خروج مرغ از استان و انباشت مرغ زنده در واحدهای تولیدی گله دارند و آیا تصمیم استانداری مبنی بر ممنوعیت و سپس محدودیت خروج مرغ از استان به ضرر تولیدکنندگان تمام نشده است، گفت: دغدغه کنترل و نظارت بر بازار مرغ و جلوگیری از سو استفاده در این بازار منجر به چنین تصمیمی توسط استانداری گیلان شد که طی آن تنها زنجیره ها امکان ارسال مرغ به خارج از استان را داشتند.

وی ادامه داد:ولی با رایزنی های انجام شده و ورود دادستانی و سایر دستگاه های نظارتی امیدواریم این موضوع تا یکی دو روز آینده حل شود ومرغداران بتوانند مرغ های مازادشان را که در نگهداری آن دچار مشکل شده اند با هماهنگی های صورت گرفته به استان های دیگر ارسال کنند.

نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی در پاسخ به اینکه فرآیند طولانی دریافت مجوز به گفته تولیدکنندگان منجر به افزایش سن مرغ و تلفات آنها می شود و آیا قرار نیست در این پروسه تغییری ایجاد شود، افزود: دریافت مجوز ارسال مرغ برای همه استان ها یکسان است. فرآیند آن طولانی بوده و تولیدکنندگان باید به سازمان های مختلف مراجعه کنند.  ولی یک روزه این مجوز برای آنها صادر خواهد شد.

سرویس خبری: استان ها

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *