اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره هلدینگ صنایع شیر ایران در بازدید از شرکت پگاه آذربایجان شرقی:پگاه تبریز با قدمت بالا و نوع محصولات تولیدی پتانسیل بالایی در بین شرکت‌های لبنی دارد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دکتر ولی ملکی در بازدید از شرکت پگاه آذربایجان شرقی خواستار توجه بیشتر به نقشه راه هلدینگ پگاه از جمله نوآوری، تولید محصولات جدید و کاهش ضایعات شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)،ولی ملکی در این بازدید از شرکت‌های تولیدی پگاه خواست برای رشد و پویایی بیشتر به سمت نوآوری حرکت کنند .

رئیس هیأت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در دومین بازدید خود از پگاه آذربایجان شرقی خواستار تسریع در حل مشکلات این شرکت تولیدی شد.

ملکی ضمن بازدید از خطوط مختلف تولید پگاه تبریز تاکید کرد: پگاه آذربایجان شرقی از لحاظ قدمت و نوع محصولات تولیدی، پتانسیل بالایی در بین دیگر شرکت‌های پگاه دارد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه بازارهای داخلی و صادراتی خاطر نشان کرد: به‌طور قطع مشکلات این مجموعه بزرگ صنعتی باید به‌زودی برطرف شود تا بتواند با دریافت شیرخام باکیفیت و تبدیل آن به انواع محصولات لبنی استاندارد و ذائقه‌پسند مردم و مشتریان چه در داخل و چه در بازارهای بین المللی، نام پگاه را در سطح منطقه مطرح کند.

دکتر ملکی در نشست با معاونان و مدیران پگاه تبریز اقدامات نوآورانه، تولید محصولات جدید و کاهش ضایعات را نقشه راه آن شرکت برشمرد و خواستار توجه جدی به این امر شد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *