اهم اخبار

طرح تقویت امنیت غذایی کشور در دستور کار مجلس

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در دستور کار نمایندگان است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست «علی نیکزاد» نایب رییس مجلس دقایقی قبل آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در دستور کار نمایندگان است.

طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی سال ۱۳۹۹ کل کشور و  لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر نیز در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد تغییرساعت رسمی کشور، طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان و طرح مدیریت تعارض منافع نیز برای دستور جلسه علنی مجلس نیز پیش بینی شده است.

تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق های نامتعارف در دستگاه های اجرایی، بررسی مغایرت‌های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های‌اجتماعی نیز در دستور صحن علنی مجلس قرار دارد.

گفتنی است که ۳۰ دقیقه ابتدایی جلسه امروز صحن مجلس نیز با موضوع نحوه برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهوری و گرفتن نظرات نمایندگان درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی به صورت غیرعلنی برگزار شد.

سرویس خبری: مجلس و دولت

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *