اهم اخبار

فروش ۶۰ هزار تومانی گیلاس در تهران+عکس

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

قیمت هر کیلوگرم میوه نوبرانه گیلاس در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران به صورت عمده به ۳۲ هزار تومان و در سطح خرده فروشی های شهر تا حدود ۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم قیمت نوبرانه در ورزهای اخیر با قیمت های بالایی به فروش می رسد به طوری که هر کیلوگرم گیلاس در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران به صورت عمده  ۳۲ هزار تومان و در سطح  خرده فروشیهای شهر  ۴۰ تا ۶۰  هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر کیلگرم توت سفید ۴ تا ۶ هزار تومان، توت فرنگی ۷ تا ۱۸ هزار تومان، زرد آلو ۶ تا ۱۳ هزار تومان، گوجه سبز برقان ۵ تا ۱۳ هزار تومان، گیلاس ۲۰ تا ۳۲ هزار تومان، هلو ۵ تا ۱۲ هزار تومان و موز وارداتی ۱۱ تا ۱۳ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت هرکیلوگرم ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران  ۲ تا ۴ هزا تومان، طالبی ۳ تا ۵ هزار تومان، هندانه هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزا و ۵۰۰،  خبربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار رسمی و گلخانه ای ۲ تا ۴ هزار تومان است.

بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم پیاز هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، سبزی جور ۲ تا ۳ هزار تومان، سبزی خوردن ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، سیب زمینی نو ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان و گوجه فرنگی ۳ تا ۵ هزار تومان است.

 

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *