اهم اخبار

قائم مقام شرکت صنایع غذایی ماسیس: تولیدکنندگان در صنعت غذا دچار مشکل هستند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

قائم مقام شرکت صنایع غذایی ماسیس: سال ۱۴۰۰ به عنوان برند محبوب در صنعت فرآورده های گوشتی انتخاب شدیم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، دکتر رسول قملاقی گفت: صنایع غذایی ماسیس بالغ بر ۱۳۰ محصول تولید کرده است و اعتبار خوبی درصنعت غذای کشور کسب کرده است خدا را شاکریم که مصرف کنندگان به ما اعتماد کردند و محصولات ما را تهیه می کنند.

وی افزود: در همین راستا ماسیس امسال نیز به عنوان برند محبوب در صنعت فرآورده های گوشتی انتخاب شد.

قملاقی گفت : محصولات این شرکت انواع سوسیس و کالباس و گوشت های فرآوری شده هستند و انواع سس هایی که در خانه استفاده می شود و سس هایی که مورد نظر رستوران ها و فست فودها است. از غذای آماده مانند ساندویچ و کلاب و محصولاتی که بیشتر اقبال رستورانی دارد نیز می توان بعنوان تولیدات ماسیس نام برد.

این فعال صنایع غذایی در خصوصی گرانی مرغ و گوشت و تاثیر آن در فرآورده های گوشتی گفت: اگر خاطرتان باشد در سالیان نه چندان دور تغییرات قیمت سالیانه بود ولی متاسفانه الان لیست قیمت که به مشتریان ارائه می دهیم ماهیانه است و هر بار سفارش باید قیمت چک شود و به توافق طرفین برسد.

وی گفت: این شرایط خوبی نیست هم برای مصرف کنندگان هم برای همکارانی که در بخش فروش و توزیع هستند و چاره دیگری نیست. نه شرایط انبار و دپو کردن مواد اولیه برای طولانی مدت را داریم و نه اینکه فضای انبار اجازه این کار را می دهد. بعضی از مواد هم قابل دپو کردن طولانی مدت نیستند.

دکتر قملاقی در خصوص فرا رسیدن روز جهانی غذا و پیام به همکاران در صنعت غذای کشور گفت: به عنوان یک فرد کوچک در صنایع غذایی کشور و عضو فدراسیون صنایع غذایی ایران از تمام تولیدکنندگان تشکر می کنم که سختی ها را تحمل کردند و به کارشان ادامه می دهند.

قملاقی در ادامه گفت: امیدوارم نهادهای دولتی و قوانین و ضوابط  در راستایی باشد که شرایط تولید تسهیل شود. تولیدکنندگان کشور مخصوصا صنعت غذا دچار فشار و مشکل است ولی راه حل های ساده ای برای این مشکلات وجود دارد که امیدوارم دولت جدید شرایطی را فراهم کند تا تولیدکنندگان دچار مشکل نباشند.

وی افزود: امیدوارم همانطور که مشکلات را کم می کنند از کیفیت کالا کم نشود که انصافا شرکت های به نام حتی با ضرر از کیفیت محصولات خود کم نکرده اند.

امیدوارم رسالت چرخه کیفیت غذا را بتوانیم حفظ کنیم همانطور که برای کارآفرینی و تولید حفظ کردیم.

قملاقی در پایان گفت: امیدوارم بخش اقتصادی شرایط بهتری پیدا کند تا چرخه اقتصادی صنعت غذا هم بیشتر بچرخد و بیکاری کمتر شود و امیدوارم در کشورمان سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری در بخش صنعت را داشته باشند. و صنعت غذا به قدری ارزش افزا باشد که تمایل سرمایه گذاری در این بخش افزایش یابد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *