اهم اخبار

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی: سهام شرکت نیشکر به زودی در فرابورس عرضه می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

عبدعلی ناصری از پذیرش این شرکت در فرابورس خبر داد و گفت: سهام این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین عرضه تاریخ بورس بزودی عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ عبدعلی ناصری از پذیرش شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس خبر داد و اظهار کرد: سهام این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین عرضه تاریخ بورس بزودی عرضه می‌شود و این مساله نویدبخش روزهای خوب برای صنعت نیشکر است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل تسریع در روند پذیرش این شرکت در فرابورس سوددهی مناسب توسعه نیشکر است، افزود: میزان سوددهی این شرکت در سه سال گذشته رو به رشد بوده و این صنعت علی‌رغم همه بحران‌ها، سودآوری مناسبی داشته است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: ورود توسعه نیشکر و صنایع جانبی به بازار سرمایه گامی برای تحول و توسعه پیشرفت این شرکت است که در سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال ‌آفرین، برکات زیادی برای این صنعت به همراه دارد.

ناصری ادامه داد: چندی پیش نیز جمعی از مدیران، هیات پذیرش فرابورس و سهامداران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به منظور ارزیابی و بررسی عرضه این شرکت در فرابورس، به خوزستان آمدند و از کشت و صنعت‌های نیشکری بازدید کردند و این بازدید و نشست‌ها، مقدمه‌ای برای واگذاری سهام این شرکت در فرابورس بود که خوشبختانه اجرایی شد.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *