اهم اخبار

مدیر عامل پگاه آذربایجان شرقی: توجه به صادرات لبنیات در توسعه صنعت استان ضروری است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، با حضور استاندار آذربایجان شرقی، در اتاق بازرگانی صنایع و معادن تبریز، برگزار شد.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه )، محمدرضا پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی، در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان از اقدامات کارآفرینان، صنعتگران و فعالان بخش خصوصی در حل مشکلات اقتصادی تقدیر کرد .

محمد رضا پور محمدی تصریح کرد : مجموعه مدیریت استان و دستگاه‌های اجرایی همراه با فعالان اقتصادی ، در جهت پیشبرد و توسعه صنایع و گرفتن موافقت های اصولی و تسهیلات تلاش می‌کنند و قطعاً همراهی و هم‌فکری در این حوزه ، رمز عبور از شرایط کنونی است .

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیامدهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و کرونا ، افزود : مسایل پیش روی صنعت در حوزه قوانین و مقررات ، نیازمند پیگیری جدی از سوی دولت و مجلس است و در بخش تصمیمات داخلی استان ، دستگاه‌های اجرایی آماده مساعدت در جهت توسعه صنایع هستند .

در این نشست ، کریم محمود شایان مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی ، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت و دستاوردهای شرکت ، توجه به امر صادرات فرآورده های لبنی را در توسعه صنعت دامپروری استان ضروری دانسته ، خواستار رایزنی در تسریع صدور مجوز صادرات شیر خشک شد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *