اهم اخبار

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شرکت پگاه تهران

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در این مراسم عبدالله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام گفت: از خداوند متعال برای همگان توفیق ادامه راه شهدا را مسالت داریم.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی، از صنایع شیر ایران؛ وی با اشاره به خاطرات دلاوری ها و رشادت های رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی افزود: دفاع مقدس سرنوشت سازترین مرحله برای کشور و افتخاری عظیم است، زیرا رزمندگان کشور تسلیم ننگ نشده و پیرو شعار حسین ابن علی (ع) پیش رفتند.

او با تاکید بر اهمیت ادامه راه شهدا در جبهه اقتصادی کشور و ضرورت همقدمی همه کارگزاران کشور گفت: صنایع شیرایران با حدود ۱۱هزار نفر پرسنل نقش مهمی در اشتغال دارد و در بحث اشتغال حرف برای گفتن دارد و بالابردن کیفیت محصولات آبرو برای کشور ایجاد می‌کند.

وی گفت: حدود یک هفتم صادرات لبنیات کشور به پگاه اختصاص داشته و در پنج ماهه ابتدایی سال ۳۵درصد رشد وزنی نسبت به سال قبل داشتیم و در حوزه صادرات برای نظام آبرو ایجاد کردیم.

گفتنی است در این رویداد مدیرعامل شرکت پگاه تهران، خلیل بهروزی فرعضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مهرداد وخشور مشاور ایثارگران شرکت صنایع شیر ایران نیز حضور داشتند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *