اهم اخبار

برگزاری نشست مدیران عامل شرکت های تابعه صنایع شیر ایران/ مدیرعامل پگاه: کاهش مصرف شیر در کشور خطرناک است/ لزوم تلاش برای کاهش قیمت ها

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیر عامل صنایع شیر ایران، ابراهیم حسینی در نشست سراسری مدیران عامل شرکت های تابعه صنایع شیر ایران از کاهش مصرف شیر در کشور ابراز نگرانی کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) به نقل از روابط عمومی و ارتباطات پگاه ، نشست سراسری مدیران عامل شرکت های تابعه صنایع شیر ایران با حضور وجدانی رئیس هیات مدیره هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری و ابراهیم حسینی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در تبریز برگزار شد.

در ابتدای این نشست وجدانی با اشاره به اهمیت موضوع سلامت در صنایع غذایی، گفت: باید در بحث سلامت صنایع غذایی و توسعه ای، استراتژی ویژه برای مقابله با تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری توجه به موضوع توسعه این هلدینگ را با اهمیت خواند و ضمن توجه به تولیدات با کیفیت و قابل رقابت و سلامت محور، از تلاش های صورت گرفته در سال ۹۷ برای تحقق این خواسته، تقدیر کرد.

در ادامه این نشست، حسینی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با بیان اینکه عملکرد صنایع شیر ایران در سال ۹۷ بسیار مطلوب بوده، به کاهش سرانه مصرف شیر در کشور اشاره کرد و گفت: کاهش سرانه شیر به ۷۰ کیلوگرم در سال می تواند زنگ خطری در زمینه سلامت عمومی جامعه باشد و ما باید تا حد ممکن قیمت تمام شده محصولات را کمتر کنیم.

حسینی با اشاره به لزوم توسعه تولید و ارتقای کیفیت محصولات، برای حضور قدرتمند در بازارهای خارجی و توسعه صادرات، تصریح کرد: تمامی مدیران صنایع غذایی باید موضوع صادرات را مورد توجه جدی قرار دهند چون عدم توجه به بازارهای جهانی، شرکت ها را در سراشیبی سقوط قرار خواهد داد.

وی ضمن درخواست از مدیران مجموعه های مختلف مرتبط با صنایع غذایی برای توجه ویژه در تصمیمات در جهت محافظت از صنعت غذایی، تاکید کرد: باید با تصمیم گیری های درست در جهت توسعه زیرساخت ها حرکت کنیم تا این صنعت همچنان در راه ارتقا سلامت جامعه ایران گام بردارد و به عنوان سرمایه ای برای بازنشستگان و آیندگان حفظ شود.

مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) بهره گیری از ظرفیت های مغفول مانده در شرکت های تابعه، نوسازی دستگاه ها و توسعه محصولات جدید از مهم ترین سیاست های این شرکت خواند.

حسینی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۸ به عنوان سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، این سیاست گذاری را در راستای منافع کارگران و صنایع مختلف، به ویژه صنایع شیر ایران دانست و ابراز امیدواری کرد که سازمان ها و نهادهای مختلف با توجه به این شعار، نسبت به حمایت جدی از صنایع اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با تاکید بر اینکه همه باید از توسعه صنعت حمایت کنند، گفت: این توسعه باید با برنامه ریزی متناسب هر شرکت تعریف شود و با همین رویکرد، توزیع ثروت در میان شرکت های تابعه نیز با توجه به زیر ساخت ها و با توجیه اقتصادی و شرایط هر منطقه انجام شده است.

حسینی ضمن تاکید بر توسعه برنامه های رفاهی، آموزشی و ورزشی برای پرسنل، ایجاد امنیت شغلی و پرداخت به موقع حقوق و مزایای نیروی انسانی شرکت را از مهم ترین برنامه های پیش روی صنایع شیر ایران اعلام کرد.

وی در پایان از میزبانی نشست سراسری مدیران عامل شرکت های تابعه صنایع شیر ایران توسط مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

بنا بر این گزارش، اعلام رتبه بندی و بررسی مسایل مربوط به شرکت های تابعه صنایع شیر ایران، از مهم ترین برنامه های نشست سراسری مدیران عامل شرکت های تابعه صنایع شیر ایران بود.

سرویس خبری: صنعت غذا

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *